luni, 7 august 2017

AM ALES SĂ NU MAI FIM - Silvia Urlih

E seara
nostalgiilor,
e seara
amintirilor,
e amintirea ultimului sărut,
a ultimei îmbrățișări,
e seara-n-care
un braţ m-a învelit
și
m-am pierdut în el ca-n puful norului,
deși
doar eu știam că e ultima noapte,
e seara-n care m-am rătăcit în braţele tale,
ca-ntr-un necuprins .

Privesc acum
la umbra norului tău,
urma lui
mă ademenește spre ceea ce a fost,
dar,
din tine
a mai rămas
doar gândul…
De ce doar gândul ?!
Pentru că
ai rupt necuprinsul brațelor tale…
Din tine
a rămas doar parfumul umbrei
urmei tale.

Mai simt o secundă căldura brațului pierdut,
dar,
doar ca să mă pierd
ca la începuturi în el
și
găsesec doar frânturi,
rătăcesc în imposibil,
rătăcesc în noaptea amintirilor noastre și…
nu regret nimic…
ai fost
și nu mai ești
pentru că eu,
sau tu,
am ales să nu mai fim.


Am ales să nu mai fim pentru a nu ne răni.
Silvia Urlih 07.08.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu