sâmbătă, 12 august 2017

NU AȘTEPTA ULTIMA ZI ! Silvia Urlih

Ce ai face dacă ai ști
că mai ai doar o zi de trăit ?
Cui i-ai spune cât de mult îl iubeşti?
Cui i-ai cere iertare?
Pe cine ai ruga să-ți fie alături?
Ce ai face pentru tine?
Cât de mult ai admira răsăritul,
dar asfințitul ?
Ai privi cu regret în urmă ?
Ai vărsa  lacrimi
în fața amintirilor?
Cât de importante mai sunt fricile,
micimile
şi atașamentele tale ?
Cât de mult mai contează dacă cineva
a avut
o viaţă mai reușită decât a ta?

Eu,
i-aş strânge în jurul meu pe cei
ce i-am iubit,
le-aș spune
că-i iert, deși m-au rănit,
nu aș regreta nimic
și
i-aş mulţumi pământului
că mi-a fost drum în această călătorie
şi cerului
că mi-a luminat paşii în drumul meu.


Nu aștepta ultima zi de viață !
Silvia Urlih 12.08.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu