duminică, 3 decembrie 2017

CARTEA ÎMI VA FI MORMÂNT - Silvia Urlih

Îmi curg cuvintele în suflet,
aș vrea
să le ridic  spre cer,
îmi spun că-s moarte
și nu pot
să se exprime-n sentimente,
mă-nneacă negrul nevorbirii,
mă doare
că nu pot să strig,
să strig luminii că-i lumină,
că glasu-mi poate fi
ecou.

Se-adună fluviile-n mare,
cuvântul
mi-e ocean ceresc,
aș vrea să strig,
dar,
vorba doare,
mă doare gândul ce-l rostesc,
aș vrea să spun că sunt doar floare,
o floare
pusă în ierbar,
iarba uscată mă înțeapă,
mă doare scoarța ce mă strânge.

Se scurg cuvintele din suflet,
se-așează-n rafturi
la vedere,
așteaptă praful să se șteargă
din cartea scrisă
pe-ndelete,
se strâng cuvintele în carte
iar
cartea îmi va fi mormânt,
mormântu-n care-ascund simțiri,
simțiri ce-au fost

și încă sunt.
Silvia Urlih 02.12.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu