duminică, 15 iulie 2018

CITESC ÎN CARTEA CE AM SCRIS-O - Silvia Urlih


Citesc
în cartea ce am scris-o,
citesc și poartea se deschide,
pătrund prin ușa ce-a rămas
doar o firidă
spre trecut,
revăd
imagini ce mi-au fost
clipe ferice
sau perfide,
citesc printre cuvinte reci
ceea ce-am fost,
dar,
nu am vrut.

Povestea
mă trimite-n vremi
ce le-am trăit,
dar m-au durut,
mă mai trimite-n primăveri
ce le-am avut
ca fericire,
citesc
și recitesc pasaje
din viața ce mi-a fost
un scut,
ea m-a împins spre toamna mea,
o toamnă
fără amurgire.

Poarta
ce mă privește-n ochi
mă-ndeamnă
pragul să-i pășesc,
mi-arată camera-i curată
cu șterguri
din țesut ales,
sub tălpi
mi-așează câmp cu flori
și mir
din mir împărătesc,
îmi pune tot trecut-n ram,
și-n fructul
ce mi l-am cules.
Silvia Urlih 15.07.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu