luni, 9 iulie 2018

MAI SUNT DOAR… Silvia Urlih


Din tot ce-am fost,
mai sunt doar o dorință,
dorința gândului
sau sufletului meu,
am mai rămas doar eu,
eu
și a mea ființă,
eu cu lumina sfântă
și-al meu
Dumnezeu.

Din tot ce-am fost,
îmi sunt
doar un cuvânt,
cuvântul ce-am găsit
când
grâul m-a chemat,
am mai rămas cu mine
și-al meu legământ,
un legământ sacral
în ramă înrămat.

Din tot ce-am fost,
am mai rămas
iubire,
iubire înhămată
la cai împărătești,
am mai rămas în mine
cu soarta
din sortire,
o soartă ce mi-e dată
de zorile cerești.

Din tot ce-am fost,
am mai rămas
doar suflet,
un suflet
ce-și dorește
să-și fie-n alinare,
să nu-și mai fie-n noapte
nopțile din plânset,
să nu-și mai simtă dorul,
când doru-n dor îl doare.
Silvia Urlih 09.07.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu