duminică, 5 iulie 2020

AM SCRIS PE FILA VIEȚII - Silvia Urlih



Pe fila vieții,
am scris cu roșu,
albastru,
alb,
dar și cu negru,
mi-am pus cartea pe-un pedestal…
erau doar niște crengi uscate,
când apă-am pus la rădăcină,
copacul meu a înfrunzit,
păream că sunt întreg,
când am uitat să îl mai ud,
am devenit uitare
pe file neudate.

Am scris cu roșu,
când am iubit
și-am fost
cu fericirea,
am scris cu negru,
când m-a durut
și-n plâns
m-am scufundat
am scris cu alb,
când nu am vrut să îmi arăt durerea
am scris cu-albastru,
când peste zări
cu zările-am zburat.

Am scris pe fila vieții mele
și-am terminat
doar începutul,
mai am încă de scris,
căci zilele
mi se-ncunună-n flori.
Să mă opresc la o cafea ?
Cafeaua îmi va arăta
oare sfârșitul?
Eu nu știu să-mi citesc în zaț,
dar știu
că zilele-mi vor fi
doar sărbători.
Silvia Urlih - 05.07.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu