joi, 2 iulie 2020

POATE C-AM FOST CÂNDVA - Silvia Urlih


Atinge-mă ca pe un mugur,
aripa-mi plânge
când m-atingi,
nu mă trata ca pe un flutur,
căci aripa-mi
știe să zboare,
nu încerca să îmi frângi zborul,
căci zborul
nu mi-e prins în chingi,
deși par flutur în ierbar,
eu știu că zborul
nu mă doare.

Poate c-am fost cândva gingașă
și că durerea
m-a răpus,
poate c-am fost cândva un rău,
un râu
fără de revărsare,
poate c-am fost cândva un mac,
un mac
ce nu-și afla răspuns,
poate c-am fost un câmp necopt,
un câmp
ce-n zori din flori răsare.

Nu te atinge de un flutur
ce-și poate regăsi
aflarea,
nu-i pune degetul pe aripi,
căci degetul
te va durea,
nu stinge lumânarea vieții
ce-și poate-aprinde lumânarea,
nu stinge zborul unui flutur,
că-n moarte lui ,
nu ți-e aflarea.
Silvia Urlih - 02.07.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu