marți, 6 iulie 2021

MI-A SCRIS UN ÎNGER - Silvia Urlih

Mi-a scris un înger pe o stea,

că mâine îmi va fi mai bine,

mi-a scris cu sânge ce-am pierdut,

că rănile n-au fost degeaba,

eu am citit,

nu m-am mirat,

căci știu că mâine, va fi mâine,

că-n viață eu am suferit

ca să învăț

să-mi fiu zăbavă.

 

Și mi-a mai scris îngerul meu

că-mi sunt pădure înverzită,

că îmi sunt lan imens de grâu

și că rodesc și-n asfințit

că ce-am ales în viața asta,

de Dumnezeu am fost păzită

și c-am avut

ce am viasat

și c-am avut

ce mi-am dorit.

 

Mi-a scris un înger

pe o stea…

luciri am adunat în mână,

voiam să simt căldura lor,

vroiam să mă încarc cu ele,

eu am citit mesajul scut

și am urcat cu el pe lună…

ce bine mi-e să vă privesc

de-aici,

de dincolo de stele !

Silvia Urlih  06.07.2021

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu