duminică, 16 ianuarie 2022

Doar gânduri - 27 - Silvia Urlih

Apropos de stima și iubirea de sine. În copilărie, am suferit enorm pentru că aveam buzele mai cărnoase. Mă vedeam și mă simțeam cea mai urâtă fată. Nici nu-mi mai venea să mă uit în oglindă. Mă gândeam chiar că, atunci când voi fi mare, voi merge la medic să mi le micșoreze.

Mare mi-a fost mirarea când, după ani de zile, am făzut cum se schilodesc unele femei pentru a-și mări buzele (parcă ar fi toate la fel).

Faptul că am văzut cât de la modă este să ai buze cărnoase, mi-a crescut stima de sine. Eu le am natural.

Ce mândră am fost și încă sunt de mine !!!!
Ceea ce vedeam eu a fi defect, s-a dovedit de fapt că este șarmul meu. Degeaba mi se tot spunea că „sunt frumoasă”. Ceea ce eu îmi inoculasem în copilărie  era pregnant în creierul meu.

Din nefericire, neacceptările din copilărie este foarte greu să ți le transformi în acceptări, dar nu este imposibil. Eu m-am acceptat.

Acceptă-te așa cum mama natură te-a lăsat !

P.S. Nu mă refer la persoanele obeze. Obezitatea este un semn de neacceptare a ceea ce continui să fii. Caută să identifici ceea ce-ți lipsește . Nu acoperi golul din suflet cu mâncare. O femeie grasă, nu va fi șarmantă. Ba mai mult, va avea din ce în ce mai multe frustrări și-și va găsi foarte greu echilibrul emoțional și sufletesc.

fragment din cartea „Doar gânduri” - Silvia Urlih 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu