sâmbătă, 29 ianuarie 2022

Doar gânduri 30 - Silvia Urlih

Secundele trec, minutele trec, orele trec, zilele trec, săptămânile trec, lunile trec, anii trec…Toate trec, timpul trece. O dată cu secudele, ne trecem și noi. Oare am învățat ceva din trecerea noastră prin timp ?

Ajungem în toamna sau iarna vieții și ne simțim goi. Goi de ce? Goi de noi ? Goi de viața ce-am trăit? Goi de visurile neîmplinie ? Sau poate că ne simțim plini de nerealizări și frustrări? Sau poate că realizăm că ne-am trăit viața degeaba, dedicându-ne altora și nu nouă ?

Cert este că vine o vreme când ne facem bilanțul. Mnoh… nu toți, pentru că nu mulți s-au împiedicat de conștientizarea întâlnirii cu propriul sine și cu propriul Dumnezeu.

Indiferent cum ne-am simți, trebuie să fim mulțumiți cu ceea ce am făcut în viața noastră. Așa am știut, așa am crezut că e mai bine pentru noi și pentru cei dragi nouă.

Timpul ?? Normal că timpul trece și ajugem pe undeva spre îmbătrânire. Abia atunci ne înțelepțim. Abia atunci putem să tragem linie și să analizăm unde ne-am fost în ecuația vieții noastre.

Sfat : nu regretați nimic din ceea ce ați făcut în viață ! Așa ați crezut că este bine atunci. Mai poți schimba ceva ? NU. Deci.. Trăiește-ți viața !

fragment din cartea „ Doar gânduri” - Silvia Urlih

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu