marți, 20 septembrie 2011

Undeva, se află o persoană mai necăjită decît tine….




Undeva, un om se roagă pentru viața lui.... undeva unui om îi e foame.... undeva un om suferă... undeva un om plânge... undeva un om a pierdut un suflet drag..... undeva un om se află într-un scaun cu rotile.... undeva..... undeva un om și-a învins neputința și a reușit în viață.
TU ?? mulțumește-i lui Dumnezeu pentru ceea ce ești azi....
În  tinerețe am fost bolnavă….foarte bolnavă, până în momentul în care l-am întâlnit pe Dumnezeu . Atunci, mi-a întins mâna lui miloasă, și m-am ridicat. Am crezut în forţa Lui şi L-am rugat să-mi redea sănătatea pierdută. A făcut o minune şi acum sunt o persoană perfect normală. Handicapul meu fizic a dispărut. Nu însă şi dorinţa de a-i ajuta pe cei cu care am împărţit mult timp lacrimi, suferinţă,durere,vise.
Am înţeles atunci un lucru esenţial : persoanele cu handicap fizic nu trebuie tratate cu indiferență. Nu-i priviți ca pe niște ciudați….au suflet de aur, au vise, au speranțe. Ei , unii dintre ei, nu au vrut să se nască aşa. Ei , unii dintre ei, nu au vrut ca soarta să li se schimbe la un moment dat , în urma unui stupid accident. Persoanele cu handicap psihic sunt de fapt niște ființe care plutesc intre două dimensiuni : cea reală și cea diafană. Așa au ales ei… să evadeze din realitatea aceasta, dar să nu-și vândă sufletul diavolului. Nu-i judecați, nu arunca cu piatra, s-ar putea ca ea , piatra, să-și schimbe traiectoria și să te lovească pe tine.
Nu doresc nimănui să trăiască suferinţa neputinţei de a nu putea face unele gesturi şi mișcări , mișcări ce mie , și ție ni se par normale şi fireşti.
Mulţumesc celor ce sunt alături  de  persoanele  aflate în neputinţă .
Bucuraţi-vă pentru tot ceea ce vă dă Dumnezeu , bucuraţi-vă că puteţi gândi raţional, bucuraţi-vă că puteţi merge,bucuraţi-vă  că puteţi duce lingura la gură. Sătulul nu l-a crezut niciodată pe flămând.
Fiţi cumpătaţi în tot ceea ce faceți .
Deschideţi-vă inima în faţa celor aflaţi în neputinţă.
Nu uitaţi nici o clipă ca oricând puteţi ajunge ca ei.
Nu uitaţi zicala “  DĂRUIEŞTE DIN PUŢINUL TĂU SI VEI PRIMI  ÎNZECIT ÎNAPOI”
NU FIȚI INDIFERENȚI IN FATA SUFERINȚEI CELOR DORNICI DE SĂNĂTATE  SAU BĂTRÂNI.. ȘI EI DORESC SA FIE UTILI , ŞI EI DORESC SĂ DĂRUIASCĂ!!
Doamne, fă o minune și vindecă-i, fă o minune și înmoaie inimile semenilor mei !

CUVINTE FLĂMÂNDE
Râul
mă leagă
de gânduri banale,
vântul
îmi strigă
să nu mă opresc
căci viața-i făcută
din sfere egale…
cu una cobori,
cu alta urci
spre cer îngeresc.
Sufletul
urlă
sub pietre arzânde,
vântul
mă-mpinge
spre raza luminii…
acolo m-așteaptă
cuvinte flămânde
să rupă din mine
ciulinii
și spinii.
Lumina-și deschide
brațele pline,
mă-nvăluie-n rugă
pe jarul uitării,
cu mine în mine
m-aleargă,
mă ține…
mă-nvață să urc
pe crucea

iertării.
Fragment din cartea „Biserica sufletului meu” Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu