luni, 12 septembrie 2011

Viața….o axiomă


                 
     În viață am învățat că nu primesc de prea multe ori ceea ce mi-am dorit.
În viață am învățat că ceea ce am realizat nu a fost de loc ușor. În viață nu am realizat nimic fără să fi muncit , fără să fi pus mult suflet. Am luptat pentru orice lucru uneori banal alteori de mare interes pentru mine.  În viață am învațat să mă bucur de orice realizare….. mai mică sau mai mare. De multe ori aş vrea să renunţ. Habar n-am cum să fac asta. Ceva în mine m-a oprit mereu din renunţarea asta. Ceva din mine îmi spunea că am o misiune. Că nu pot abandona lupta când ea e abia la început.
Eu ştiu de ce am pierdut ce am pierdut și  de ce am cîștigat ce am cîștigat ,de-a lungul timpului. Cînd am pierdut , mi-am spus mereu….. „asta e, așa trebuia să fie” sau „alții o duc mai rău ’’ ,sau ’’Ferească Dumnezeu de mai rău’’sau ’’Viaţa merge mai departe”…..
Viaţa merge mai departe. E o axioma. Dar cum merge? Ce am câştigat şi ce am pierdut? Sunt mai bun sau mai rău? Am învățat sau nu de la eșecuri, dar de la reușite ?
Viața mi-a arătat totusi că nu e numai roz. Mi-e drag și vreau să învăţ doar din victorii, din reușite.Îmi doresc să nu am eșecuri.Dacă îmi doresc să am doar reușite, voi reuși. Trebuie să gândesc doar pozitiv. Doar așa voi reuși, doar așa am reușit tot ce mi-am propus.
Viața își vede de cursul ei firsc…..cu bune și cu mai puțin bune......poate e scris în stele, poate e destinul ….Dar vreau și trebuie să învăț din victorii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu