duminică, 8 iulie 2012

I-AM CERUT DOMNULUI. Silvia Urlih


I-am cerut Domnului
un loc pe pământ,
i-am cerut
să mă ducă ”acasă”,
mi-a dăruit pământul,
mi-a spus să cânt,
să spun lumii 
că viața-i frumoasă.

I-am cerut Domnului
o floare aleasă,
i-am cerut
să mă lase să zbor,
mi-a dăruit grădina
în flori de mătasă,
mi-a dăruit zborul
dincolo de nor.

I-am cerut Domnului
izvorul de râu,
i-am cerut
să mă-nvețe să-not,
mi-a dăruit oceanul
din spicul de grâu,
cu iubirea-i blândă
mi-a dăruit TOT.

I l-am cerut Domnului
pe îngerul meu,
mi l-a trimis,
cu mine să șadă,
m-a învățat cu iubire
că nu-mi va fi greu
iubirea- i de- o las
peste mine să cadă.

I-am mulțumit Domnului
pentru TOT,
nu i-am mai cerut nimic
în plus,
mi-a dăruit lumea,
mi-a spus că pot
să urc râul,
căci 
mai am multe de spus.

Silvia Urlih - 08.07.2012

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu