marți, 23 februarie 2016

TU ! - Silvia Urlih





Trupul tău,
miroase-a floare,
floare-albastră, de ienupăr,
chipul tău,
miroase-a iarbă,
iarbă
ce-am cosit pe lună,
ochii tăi
miros a smirnă,
smirnă
ce am strâns în cufăr,
gura ta,
miroase-a tei,
tei
ce i-am cules cunună.

Palma ta,
miroase-a cer,
cer
pictat de fluturi mii,
gură, ochi, și buze calde,
îmi șoptesc vorbe știute,
din obraji
îți cresc treziri,
munți și văi și iasomii,
trupu-mi freamătă a frunze,
frunze verzi,
de vremi bătute.

Trupul tău,
miroase-a vreme,
vreme caldă, însorită,
chipul tău,
miroase-a timp,
timp
de ore încuiat,
ochii tăi,
miros a clipă,
clipă
de demult dorită,
gura ta,
miroase-a miere,
miere,
fără de păcat.

Trupul tău,
miroase-a stea,
stea
ce mi-a chemat tăcerea,
chipul tău,
miroase-a soare,
soare
care îmi vorbește,
ochii tăi,
miros a cânt,
cântec
ce-mi aduce vrerea,
gura, ochii, chipul, palma,
sufletul
mi-l peticește. 
Silvia Urlih - 23.02.2016

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu