marți, 23 februarie 2016

REVENIRI - Silvia Urlih




Iubite,
când
ți-este dor de munții noștri,
iar
munții noștri fug spre noi,
când
ți-este dor de râu-n care
ne-am dezbrăcat
de amintiri,
privește-n sufletul ce-ți spune
că-n vremi trecute,
am fost doi,
două ființe strânse-ntr-una,
glob întregit
de reveniri.

Iubite,
când
îți e dor de dorul care
ne-a dus pe vârfuri fără zări,
când
îți e dor de mângâieri, de gura ce te-a sărutat,
privește-n sufletul ce-ți spune
noi am fost două cărări,
cărări
ce azi s-au regăsit
și merg pe-un drum
de mult uitat.

Iubite,
când
îți e dor de reveniri
și-n noapte-albastră mă găsești,
când
îți e dor de-a mea ființă
ce-n brațe galeș s-a pierdut,
privește-n sufletul ce-ți spune
că te iubesc
și
mă iubești,
iubirea noastră că-i ofrandă,
altarul
că ni-i așternut. 
Silvia Urlih  - 23.02.2016



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu