vineri, 5 februarie 2016

VOM ȘTI CUM E SENINUL - Silvia Urlih




Din piatră,
grâu
și
flori de iasomie,
m-ai împletit femeie,
femeie-n vârf de munte,
mi-ai arătat câmpia ,
și m-ai scăldat în rouă,
mi-ai dat aripi să zbor, să văd lumea de sus.
Eram o crisalidă,
un flutur fără nume,
eram pierdută-n lume,
închisă în grăunte,
eram un punct minuscul
în univers
ascuns.

Cocorii mei albaștri zburau
pe lângă mine,
cerul
mi-era cămara ascunsă-n piatră fadă,
ascunsă
mi-era frunza în crengi de cioburi pline,
ascuns
mi-era norocul,
dar,
 mă visam livadă.

Când
m-ai luat în palmă și mi-ai promis vecia,
am tremurat o clipă
și
mi-am urmat destinul,
divinul mi te-a dat,
El
mi-a sortit trăirea.
Vom aștepta sorocul…
vom ști
cum e seninul. 
Silvia Urlih 05.02.2016


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu