luni, 16 august 2021

PARCĂ AM FOST, DAR PARCĂ-MI SUNT - Silvia Urlih

 

Parcă îmi adia la tâmple

răcoarea zilei de născare,

parcă îmi adia prin păr

o primăvară însorită,

parcă mă clătinam ușor

pe drumul

ce-mi era cărare,

parcă mă mângâia pe frunte,

o mână veștedă-nforită.

 

Parcă eram copilul vieții

venit cu mic bagaj în sac,

parc-am crescut doar o clipită

și am ajuns

om cărunțit,

parcă am plâns la sânul mamei

și uite-acum prefer să tac,

parcă am vrut să-mi fiu o pâine

tăiată de un vechi cuțit.

 

Parcă am fost

dar parcă-mi sunt

copilul fără de păcate,

parcă o viață-am suferit

dar parcă încă înfloresc,

parcă am încetat să plâng,

parcă le-am încercat pe toate,

parcă e doar o tresărire,

viața pe care o trăiesc.

Silvia Urlih - 16.08.2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu