miercuri, 7 noiembrie 2018

DE MINE AM UITAT - Silvia Urlih




V-am dăruit
și flori
și spini
și nopți de soare pline,
v-am dăruit și cerul
și raza
și sufletul v-am dat,
v-am dăruit și munții
și zilele senine,
dar,
am uitat de mine,
de ceea ce mi-e dat.

M-am dăruit cu totul,
v-am dat soare
și ceață,
v-am dat lumina toată,
v-am dat însă și ceartă,
mă-ntreb acum
în șoaptă,
unde mi-am fost
în viață,
unde mi-a fost trăirea,
unde mi-am fost
în soartă ?

V-am dăruit o viață și sufletul v-am dat,
v-am dat și netrăirea din sorțile uitate,
v-am dăruit un scut, v-am fost ca un soldat,
dar am uitat de mine… de mine am uitat.

V-am dăruit pădure
și munți,
v-am dat și văi,
m-am dăruit cu totul,
m-am dăruit
în van,
am ars printre tăciuni,
mai ard printre văpăi…
mă-ntreb…
am fost un diamant,
sau doar
un bolovan ?!
Silvia Urlih - 07.11.2018



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu