duminică, 20 ianuarie 2019

SUNTEM DOAR VIS - Silvia Urlih


Suntem doar vis
cu nori şi ploaie
când soarele răsare-n noapte,
îmi tună uneori,
da-n fulger
se mistuie tot gândul meu ,
în vis,
mi-e cerul a senin,
mă plouă soarele cu stele,
se cern petalele-a visări
din visul meu
în visul tău

Vin ploi
din visele-amândouă
şi plouă-a mine,
plouă-a tine,
se scurg dorinţele din noi
şuvoi adânc
în pragul serii,
sub fulger ne îmbrăţişăm,
ne mistuim în visul nostru
şi tună ceru-a praf de stele
şi ninge-a tu
şi ninge-a mine.

Sunt
pe poteca verde-a vieții
ninsoarea visului din tine,
din țurțure mă sorbi zăpadă
şi lacrimă dorința-n tine,
sunt doar un vis
cu nor şi ploaie
prin visul tău ce ninge-a alb,
sub cerul viselor albastre
îmbrăţişăm
visarea noastră!
Silvia Urlih - 20.01.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu