sâmbătă, 2 februarie 2019

ÎMBRACĂ-MĂ-N RAZE DE ZORI - Silvia Urlih


Poate că-s în visările tale,
caută-mă-n albastrul opac 
și strânge pustiul din mine,
mă varsă în nopţile tale
de nedormire,
din neguri,
sub ploaia de stele,
adună-mă-n tine,
secretul albastru dezbracă-l,
cuprinde-mă toată
în palme.

Poate că-s trup,
un trup ce se pierde
prin ceaţă,
poate că-s noapte,
o noapte sub palme de cer,
mă strâng,
m-ofilesc ca o floare,
mi-e frică de neguri pustii,
te strig
şi te chem să m-acoperi,
îmbracă-mă-n raze de zori.

Mi-e trupul din piese pierdute,
le caut în neguri pustii,
mă strâng din bucăţile rupte,
m-adun să fiu iar
un întreg,
aevea te strig și te chem,
dar glasul mi-e mort,
mi-e ecou,
cuprinde-mă-n braţe de vis
şi strânge-mă toată
la piept!
Silvia Urlih - 01.02.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu