vineri, 18 septembrie 2020

IUBITE, AUZI CUM CÂNTĂ FRUNZA ? - Silvia Urlih

Iubite,

auzi cum cântă frunza-n ram

și cum cocorii te tot cheamă?

Auzi cum râul plânge între maluri

și te așteaptă-n asfințit ?

Când ai plecat,

mi-ai pus sărutu-n palme,

dar l-am lăsat în vamă,

când te întorci,

să-l iei în brațe și să-i spui:

bine te-am regăsit.

 

Iubite,

îți plânge sufletul

de-atâta depărtare,

îmi spui de mii de ori

că dor îți e de mine

și ce mult mă iubești,

și eu și tu am înțeles

că depărtarea doare,

dar,

ne vom fi din nou ,

pe cer aștrii cerești.

 

Iubite,

distanța ne desparte,

dar

ne transformă-n munte,

câmpiile ce-am fost,

ne-mbracă-n ziua verii,

iubirea ta mă  leagă,

iubirea ta,

n-a încetat să-mi cânte,

iubirea ta ne duce

spre infinitul serii.

Silvia Urlih - 18.09.2020



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu