duminică, 13 septembrie 2020

TU MĂ PICTEZI - Silvia Urlih


 

Dacă m-ai picta pe o frunză , cum mi-ar fi ?

Dacă m-ai picta pe un munte, cum m-ar fi?

Dacă m-ai picta pe un spic, cum mi-ar fi?

Dacă m-ai picta pe o floare, cum mi-ar fi?

 

Tu mă pictezi

în zori de zi

cu zâmbet,

tu mă pictezi

 în miez de noapte

 cu iubire,

tu ,

cu iubirea ta

îmi ștergi plânsul din plânset,

tu mă sădești grădină

să-mi fiu iar

înflorire.

 

Tu mă pictezi

 pe frunză

să-nverzesc,

tu mă pictezi

pe munte,

ca să cresc,

tu mă pictezi

pe spic de grâu,

ca să rodesc,

tu mă pictezi

pe floare,

cu floarea să-nfloresc.

 

Tu mă pictezi

pe viață,

cu viața

să îmi fiu,

tu mă pictezi

pe nori

cu cerul azuriu,

tu îmi pictezi destinul,

 soarta s-o resciu,

tu mă pictezi în toamnă

și-mi spui

că nu-i târziu.

Silvia Urlih - 13.09.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu