luni, 7 septembrie 2020

SĂRUTĂ-MĂ ULTIMA OARĂ - Silvia Urlih

Sărută-mă ultima oară,

mai pune-mi lumea

sub picioare,

sărută-mă

și nu-mi mai spune

că m-ai iubit

și ți-am fost dragă,

sărută-mă ultima oară

și spune-mi

că nu mă mai doare,

spune-mi acum că viața noastră,

în viață,

nu ne-a fos doar șagă.

 


Sărută-mă ultima oară

da-n despărțire

să nu fim.

Noi

nu ne-am fost întregul nostru,

să ne fi fost

doar o urzeală ?

Noi

nu ne-am fost în viața asta

decât finalul

unui film ?

Ne-am  fost în viața asta moartă,

iubirea albă-n zori de seară ?

 

Sărută-mă ultima oară

și-n sărutare

să mă simți,

să nu mă uiți

în adormire ,

când te trezești,

să fim iar doi,

sărută-mă ultima oară,

sărutul

să-l ascunzi în munți,

sau

pune-l într-o frunză verde

și-mbrățișează-mă apoi.

Silvia Urlih - 07.09.2020

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu