duminică, 14 august 2011

CER AJUTOR !!!!!!



Doamne…sufletul meu strigă după ajutor…
În viața asta crudă nu mai pot fi actor…
Lupt singură cu mine, voi nu mă auziți ?
De ce în deznadejde iubiții mei, mă azvîrliți ?

Cer  ajutor la tine, copilul meu cel drag,
Eu te-am crescut și te-am udat ,să fii semețul fag.
Sunt singură și doare…și merg spre nebunie…
De ce ești surd…nu vezi că sunt în agonie ?

Ai casa ta, copii tăi,și cred că-ți este bine..
Sufletul meu doar astăzi,te cere lîngă mine.
Nu mă lăsa copile , mămica ta e-n boală.
Ajută-mă te rog…dă-mi mîna de mă scoală..

Sunt trestia plăpîndă ce este la pământ.
Un uragan puternic mă ține…și m-a frînt.
Eu vreau să plec spre stele,dar ele nu mă vor
Mi-au spus să mai aștept..însă durerile mă dor

Cer ajutor la lună, să-mi mîngîie durerea
Cer ajutor la stele să-mi spele amintirea.
Cer ajutor la Tine, iubite Domn al meu
Doar Tu ești lîngă mine, acum cînd îmi e greu.
de Silvia Bya

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu