joi, 17 martie 2016

INELUL ESTE-N INELAR - Silvia Urlih

Iubite,
mai știi când
ne plimbam pe mare și
mă-mbrăcai în nemurire?
Mai știi când
îmi puneai pe frunte cununi de lauri
și măceș?
Mai știi când
ne luam de mână
și ne făceam nemărginire ?
Știi…
mi-ai dăruit atunci pământul
și
cerul
din floarea de cireș.

Iubite,
mai știi când
îmi cântai sonete,
iar cântu-mi dăruia iubire?
Mai știi când
mă-nsoreai în spice
și le sădeai pe culmi alpine?
Mai știi când
noaptea ne spunea
că veacurile ne vor fi
sortire?
Știi…
azi ne-am găsit
în voalul sorții
să împlinim unirea
din mine
și
din tine.

Iubite, mai știi c-ai îngropat inelul în crisalida unui mac?
Azi, macul ce-ai sădit cândva, răsare-n palma ta mănoasă.
Inelul este-n inelar, iar miezul inimii-ți mi-e leac.
Iubirea ta îmi este scut, iar universul ne e casă. 
Silvia Urlih 17.03.2016



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu