miercuri, 23 martie 2016

TU ÎMI EȘTI - Silvia Urlih

Iubite,
mă strânge cerul
de-atâta zbor prin lacuri
fără mal,
mă strânge cerul
de-atâta pribegit
prin spic de grâu,
îmi e câmpia obosită,
dar
ochii-mi văd un pom în vârf de val,
privirea-mi s-a oprit,
căci pomul
îmi ești tu,
iar valul
mi-este râu.

Iubite,
mă strânge soarele
de-atâta stat pe ramuri
fără rod,
mă strânge soarele
de-atâta înotat
prin mări străine,
mă doare câmpul,
dar
tu mi-ești poarta ce mă trece peste pod,
îmi ești  mătasea
ce mă ține
lângă mine.

Iubite,
iubirea ta
îmi este ogorul plin de maci,
iubirea ta
mă umple cu roua de pe ram,
tu îmi ești casă,
când în privire-ați tandră mă îmbraci,
tu îmi ești cerul
și ploaia
și soarele
ce-mi susură la geam. 
Silvia Urlih  - 23.03.3016



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu