duminică, 12 ianuarie 2020

FEMEIA CE ȘI-A FOST PAIAȚĂ - Silvia Urlih



În drumul meu
spre infinite depărtări,
mă mai împiedic
de-un ciot
sau de un spin,
parcă mă doare
când mă privesc
de peste mări
și parcă-mi mai aud
câte-un suspin.

În drumul meu
spre-apusul ce mă cheamă,
mă mai împiedic
de-o durere
care doare,
parcă aud din ceruri  îngeri
ce mă-ndeamnă
să îmi las trupul
și să alerg  încet
spre soare.

În drumul meu
spre marea nedormire,
mă mai împiedic
de-o clipă
de nesomn,
parcă aș fi
un răsărit,
parcă mi-aș fi sortire,
sortirea scrisă
de Marele meu Domn.

În drumul meu
spre nemurirea sacră,
mă mai împiedic
de clipele din viață,
parc-aș mânca din miere,
dar,
parcă este acră,
încă mă simt femeia
care  
și-a fost paiață.
Silvia Urlih - 12.01.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu