marți, 14 ianuarie 2020

NOI DOI NE-AM FOST ȘI NE SUNTEM - Silvia Urlih


Și de va fi să nu ne fim,

noi tot ne vom iubi
de dincolo de zări…
și de va fi să nu ne mai avem,
noi tot ne vom avea,
căci ,
noi  ne-am fost
și încă ne suntem
de dincolo de depărtări,
suntem un trup și-un suflet,
ascunse
într-un ciob de peruzea.

Și de va fi să nu mai fiu,
eu te-oi iubi
de dincolo de stele,
te-oi alinta iubire,
căci zeci de secole
te-am așteptat,
noi doi ne-am fost
și-n erele în care ne eram mistere,
dar ne-am găsit
și îți sunt darul
ce-n dar
l-ai așteptat.

Și de va fi să plec spre necuprins
iar necuprinsul
mă va lua în palma sa,
să știi că te iubesc
ca un copil ce își iubește
laptele de mamă,
să știi că te iubesc
cum se iubește soarele cu raza,
focul iubirii mele
va fi mereu în urma ta,
el îți fa fi toți anii ce-ți for fi
o umbră.

Silvia Urlih - 14.01.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu