duminică, 7 iulie 2013

MARMURA DIN OGLINDĂ- Silvia Urlih


O marmură vie
atârnă de grinzi…
mă văd
în ea…
nu,
nu sunt eu..
tu, vreme
ce încerci să mă prinzi,
eu nu te vreau încă…
căci sunt
 curcubeu.

Răceala-i mă vede,
se uită spre mine,
mă strânge la piept cu brațe murinde,
îmi numără anii …
îmi spune
să-mi spun:
„ stați anilor,
nu mă veți prinde” .

Privirea-mi trezește în ochi
reveria,
simt că mă legăn pe-o rază de soare….
revăd tinerețea ,
revăd copilăria ….
aș vrea să mă mai uit în trecut,
dar mă doare.

Mă-nvârt în cercul viu al veții,
iau anii cu mine în grabă nătângă,
 încărunțesc, dar eu mă dărui dimineții
mă răzvrătesc și nu las anii să mă-nfrângă.

Mi-a înflorit de ieri, 
omăt la tâmple…
îl văd,
dar nu mă înfioară-ncărunțitul,
mă văd în oglindă…
ce poate să se întâmple ?
aștept ,
sunt mândră,
aștept
să mă înghită
 infinitul.

Mă simt… mă văd în trupul marmorei vii,
sunt marmora–ncrustată în cuiul din grindă,
inima-mi zvâcnește și simt că învii…
sunt  femeia de ieri ce se vede azi
 în oglindă.
Silvia Bya Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu