joi, 17 decembrie 2015

ÎȚI SUNT ȘI ÎMI EȘTI LEGĂMÂNT - Silvia Urlih

Mi-e trupul
ca marea în flăcări,
sunt noapte,
îmi sunt temnicer,
mă strâng ca o floare-n zăpadă,
alerg
pe ogoare pustii,
te strig
și
te chem să mă aperi,
o oază eternă îți cer,
te strig
și
te chem să-mi fii stâncă,
în brațe cu dor
să mă ții.

Mi-e trupul
ca roua pe floare,
mi-i sufletul ars de-așteptări,
aruncă-mi pustiul din suflet,
gonește
tăcerea din mine,
te am
și te simt,
îmi ești soare,
eram
de curând depărtări,
arată-mi că ești și că sunt,
condu-mă spre zile senine.

Cuprinde-mă toată în palmă,
îți sunt
și
îmi ești legământ,
zidește în aur pecetea,
aprinde lumină  pe lună,
albastrul separă-l de cer,
bezna ascunde-o-n mormânt,
sunt taine
ce doar universul îl știe a face
cunună.

Mi-e trupul
un puzzel răsfrânt,
tot caut să-l fac
un întreg,
mă strâng din bucăți rătăcite,
dar,
piesele fug către tine,
adună-mă-n palme să fiu,
vreau
viață să simt,
s-o culeg,
vreau visul să nu-mi fie vis…
să simt doar,
tu ești cu mine. 
Silvia Urlih 13.11.20


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu