miercuri, 23 decembrie 2015

ALBASTRU FĂRĂ TIV - Silvia Urlih






Sunt,
după ani şi ani,
iubite,
femeie fără amintiri,
m-ai smălțuit cu-aramă albă
din talpă
până-n coapsa lunii,
m-ai șlefuit în diamant
din piară
fără de ciopliri,
m-ai adunat într-un buchet
și m-ai redat,
făptuiră,
lumii.

Am fost,
prin ani de colindat,
boare de vânt,
doar o urzeală,
m-am destrămat printre suspine,
m-am rupt,
bucată cu bucată,
m-au cernut anii pe pământ,
m-am scris pe fila
ancestrală...
sunt,
după ani de-nrourări,
sunt iară un întreg,
sunt toată.

Au troienit furtuni prin mine,
nopți fără lună
m-au păzit,
am bejenit fără cătare,
m-am scrijelit pe portativ,
noratic trup din umbra lunii
m-am fragmentat,
dar,
am trăit…
tu-mi dai lumină fără umbre
să-ți fiu
iubite,

albastru fără tiv. 
Silvia Urlih - 23.12.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu