sâmbătă, 1 august 2020

IA-ȚI ZIUA-N BRAȚE - Silvia Urlih


Oare ce-i asta ce se zbate,
o fi  un flutur care moare?
sau poate că-i o frunză moartă
ce cade-ncet
pe caldarâm,
sau poate-i zâmbetul ce plânge
în căutarea
unui soare,
sau poate zidul ce mă strânge
și-ncet ,
cu lacrimi îl dărâm.

Oare ce-i asta ce mă strânge
și îmi sugrumă răsuflarea,
să fie mâna unui vultur
care îmi cere
să-i fiu slugă,
să fie gândul ce mă-ndrumă
să nu mai știu
unde-i cărarea,
sau să îmi fie regăsirea
care îmi strigă
să-mi fiu fugă.

Oare ce-i asta care-mi strigă
să nu mă las,
să-mi fiu cărare,
să nu mă uit în urma mea
și să încui ușa
în spate,
să-mi fiu izvorul
ce mi-am fost,
să-mi fiu izvorul din născare,
oare ce-i asta care-mi spune :
ia-ți ziua-n brațe și răzbate.
Silvia Urlih 01.08.2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu