luni, 10 august 2020

Trăim într-o lume perversă - Silvia Urlih

Femeilor inteligente și frumoase, mai mereu li se reproşează de către cei apropiați că sunt singure pentru că sunt prea pretenţioase, prea distante, prea arogante, prea mândre și prea reci. Din aceste motive nu se poate apropia nici un bărbat de ele.

Eu am o altă teorie și aş spune altceva. Femeile inteligente și frumoase, nu pot , sau nu mai pot accepta umilințele, concesiile și compromisurile. Ele știu foarte bine ce vor de la viață și de la partener. Da, sunt frumoase, sunt inteligente, sunt înțelepte, sunt bune gospodine, dar mai au o calitate ; s-au trezit din somnul minții și al rațiunii și au înțeles ce vor cu adevărat de la viața lor. Au înțeles cine-s sunt în ecuația vieții lor.

Cine are curaj să se apropie de sufletul acesto femei înzestrate cu multe calități, vor fi foarte surprinși pentru că sunt femei normale ( ca și cum am ști ce e normalitatea), de care oricine se poate apropia, cu oarece condiție. Nu se mai pot lăsa prostite.

Sunt extrem de iubitoare, de sociabile şi de prietenoase, dacă primesc în aceeași măsură de la partener.

 Aceste femei, mult prea conștiente de valoarea lor, sunt incommode, pentru că spun întotdeauna ce gândesc şi ce-și doresc, nu doar prin cuvinte, ci și prin  mimică și gesturi. De ce prin gestică ? Pentru că le ajută foarte mult privirea ageră şi atitudinea de femeie care știe ce vrea.

Ele trăiesc într-un ritm alert şi mai întotdeauna reuşesc să îi sperie pe oameni, cu intensitatea trăirilor lor. Sunt femei puternice, care au reușit de multe ori să se ridice din traume și suferințe. Sunt expansive, și orice bucurie le face să explodeze, dar şi orice tristeţe le impresionează. Râd cu poftă, dar și plâng când află de vreun necaz al altora.

Ele tânjesc după afecțiune și iubire și au nevoie de un real sprijin afectiv. Au nevoie de un umăr puternic aproape, atunci când privirea îi este umbrită de lacrimi.

Din nefericire, aceste femei speciale primesc motivaţii precum: „Mi-e teamă să mă apropii de tine. Mi-e teamă să nu-ţi înşel aşteptările. Nu pot să cred că există cineva atât de sensibil şi de romantic, dar atât de puternic. Mi-e frică să nu te rănesc, să nu fiu doar o decepţie pentru tine. Nu pot ţine ritmul cu tine. Mi-e frică să te iubesc, pentru că nu am certitudinea că și tu mă vei iubi. Îmi ești superioară și nu cred că mă pot ridica la nivelul tău. Nu te merit”. De ce spun astfel de propoziții acești bărbați ? Pentru că se așteptau ca femeia aia frumoasă și puternică și inteligentă, să cadă în plasa unei iubiri efemere, al unui bărbat care-și dorea doar o aventură .

Ele au nevoie de un bărbat puternic, căruia să nu-i placă să fie manipulat de mieunatul sau lacrimile unei „pisicuțe”…

Bărbații-și doresc femei frumoase, puternice și inteligente, dar habar nu au că-și doresc de fapt „pisicuțe” pe care să reușească să le manipuleze emoțional și psihic.

Din nefericre, bărbații trecuți de a doua tinerețe vor femei tinere care să nu gândească și pe care să le cumpere cu bani. Tot din nefericire, bărbații tineri își doresc femei mai mature, cu capul pe umeri și cărora să le orefe doar plăceri sexual.

Care-i concluzia ?  Trăim într-o lume perversă. O lume în care cică se poate cumpăra orice, inclusiv „iubirea”.

O ultimă concluzie : o femeie care știe ce vrea de la viață și de la partener, nu se va lăsa nici cumpărată de un bărbat cu bani, nici manipulată de așa-zisele sentimente oferite de un bărbat mai tânăr decât ea.  

Nu-i așa că-i mai bine singură decât lângă un frustrat care-și are „forța” în bani, în sex sau în pumn și/sau în cuvinte jignitoare?

fragment din cartea „Printre infinituri” - Silvia Urlih 

Un comentariu:

  1. Dilema aceasta cred că este greu de rezolvat! Sunt de acord cu cele prezentate, dar dacă toate femeile decid că este mai bine să stea singure nu știu unde va ajunge omenirea!

    RăspundețiȘtergere