joi, 19 noiembrie 2015

NOPȚI DE VIS - Silvia Urlih

În nopți de vis
ce-mi cern visarea,
prinsă-n cutia gândului,
deschid
potirul cu-amintiri,
dezleg
sigiliul ferecat,
mă împletesc în crcubeu,
mă prind
de poala vântului,
și merg departe peste visuri,
să-mi aflu datul
ce mi-e dat.

În nopți de vis
m-am rătăcit,
în nopți de vis iar mă trezesc,
descui
un lacăt și-ncă unul,
să-mi aflu sufletul ce-mi strigă,
îmi strigă
muntele să-l urc,
genunchiul să mi-l oblojesc,
îmi strigă
marea s-o răstorn,
să-mi fac din valul ei,
verigă.

În nopți de vis
de ne-nțeles,
mi-a fost ades sufletul rupt,
în nopți de vis
care mi-au fost,
mi-am fost prieten
și dușman,
în nopți de vis
visez să fiu,
din
fructul vieții mă înfrupt,
în nopți de vis
vreau să trăiesc,
să îmi duc datul

la liman. 
Silvia Urlih- 10.11.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu