duminică, 17 martie 2019

NU ȘTIAM CĂ POT SĂ-MI FIU -Silvia Urlih





Se întâmpla să fiu o frunză,
o frunză crescută
în templul iubirii,
se întâmpla să fiu o frunză lipsită de ram,
orbită,
izbită
și ruptă de braț,
se întâmăpla să fiu oglindă malului
tăcerilor mute,
se întâmpla să-mi fiu ploaia
cuvintelor mute.

Se întămpla să aud litere
cu aripe rupte ce-și mângâiau în tăcere
petala,
se întâmpla să aud apusul
din glasuri de demult îngropate,
se întâmpla să ascult șoapta
din malul tăcerilor,
se întâmpla să-mi fiu cuvânt
ascuns
în glasul fierbinte al neputinței.

Se întâmpla să scobor
din șoapta spusă-n tăcere,
se întâmpla
să-mi strig neputința
și dorința,
Se întâmpla să-mi fiu dor
și glas
și noapte
și zi
se întâmpla să revin din trecut
și să-mi fiu ceea ce azi sunt.

Se întâmpla că azi îmi sunt
ceea ce nu știam
că pot să-mi fiu
EU.
Silvia Urlih - 16.03.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu