duminică, 3 martie 2019

TREC ANII PESTE NOI, IUBITE ! - Silvia Urlih



Trec anii peste noi, iubite,
iar albul
ni se scurge-n plete,
încărunțim sub verde scoarță,
încărunțim
și nici nu știm
că ne-am fost o pădure verde
care de noapte
nu se vede,
încărunțim fără să știm
că ne-am topit,
că ne topim.

Trec anii peste noi, iubite
și ne-ndreptăm spre afințit,
ne-am fost și demoni
dar și îngeri ce și-au greșit
dar s-au iubit,
ne-am fost pământul de sub cer,
ne-am fost și pâine
și cuțit,
ne-am fost și soare
dar și ceață,
ne-am fost
și ce nu ne-am dorit.

Trec anii peste noi, iubite,
dar noi rămânem
stânci sub soare,
rămânem plopii rupți de vânt,
rămânem granițe la vamă,
ne îndreptăm spre asfințit ,
iar asfințitul
nu ne doare,
noi ne iubim
ca la-nceput,
căci am trăit
aceeași dramă.

Trec anii peste noi, iubite,
dar eu îți cânt iar
din vioară,
fluturii zboară peste noi
și ne-nveștmântă-a primăvară,
trec anii peste noi,
dar știm,
că anii noștri
n-or să moară,
trec anii peste noi, iubite,
cântecul meu
n-o să te doară.
Silvia Urlih - 03.03.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu