luni, 8 iunie 2020

Ce este de fapt blestemul ? - Silvia Urlih


M-AM ÎMPĂCAT CU CEI CARE M-AU BLESTEMAT ȘI I-AM IERTAT. M-AM IERTAT ȘI PE MINE, PENTRU CĂ I-AM JUDECAT.
Poate crezi, sau poate că nu crezi în „blestem”. Eu cred, pentru că sunt „Stan pățitu”. O să-ți spun și de ce cred și ce reprezintă de fapt pentru mine aceste blesteme. Am experimentat pe pielea mea puterile blestemelor mamei mele…. și apoi cât de mult am avut de suferit.
Blestemele sunt de fapt cuvinte cu o mare încărcătură energetică negativă, pe care cineva le spune la adresa altcuiva (cel mai grav , mamă – copil) . Puterea cuvântului, spus cu răutate, cu ură și cu supărare, lovește un suflet nepregătit să primească aceste săgeți care să-ți distrugă aura și sufletul. Copil fiind, ești un suflet pur, nealterat, neștiutor și nepregătit să te ferești și să oprești aceste energii să te dezechilibreze, să te destabilizeze .
Mama mea, mereu îmi spunea (blestema) când făceam și eu ca orice copil câte o năzbâtie: să dea Dumnezeu să n-ai noroc în viață, luate-ar dracu de copil, să te ardă focul iadului, să ți se usuce mâinile, să ai și tu norocul meu, să-ți dea dumnezeu tot răul de pe lume… Din nefericire, la un moment, chiar a început să mi se „usuce” nu doar mușchii de la mâini, ci și de la față și picioare Am aflat că sufăr de o boală incurabilă–distrofie muscular progresivă scapula facio peronieră. Tot din nefericire, am întâlnit în viață doar oameni care m-au rănit, așa cum tatăl meu a rănit-o pe mama mea.
Din nefericire, viața mea nu a fost roz, ba din contra, a fost colorată în negru și gri. Poate că au fost „blestemele” mamei mele, poate că au fost și alegerile mele, poate că așa mi-a fost destinul…
Eu însă nu m-am lăsat. Conștient sau inconștient am gândit doar pozitiv, am văzut în fiecare încercare, o lecție . Am strâns din dinți, am suferit, am trecut prin fel de fel de boli una mai grea ca cealaltă, am plâns și am urlat în gând, dar am mers mai departe, mi-am urmat visul și mi l-am și împlinit. Visul meu cel mai mare a fost ca fiul meu să reușească în viață, să ajungă un „domn” la casa lui. Pentru ca visul să mi se împlinească, am mai avut un vis : să mă vindec de boala aia incurabilă .
Cum am reușit asta? I-am fost fidelă Dumnezeului meu (deși la un moment dat l-am renegat) și am crezut în visul meu, acela de a-mi depăși bolile, condiția și statutul social.   Probabil că Dumnezeu m-a întărit, probabil că tot El mi-a arătat drumul, iar eu, în nonșalanța și neștiința mea, l-am urmat cu ochii închiși, dar cu sufletul deschis.
„Supărarea sau blestemul părinților pot distruge viața copiilor! Atunci când părinții își drăcuie copiii, nu fac altceva decât să îl făgăduiască Necuratului iar acesta să aibă puteri asupra micuțului. Din această cauză pot apărea din senin boli, necazuri, suferinte, esecuri în viată cărora copiii, deveniți adulți, nu le pot face față.
Remediul cel mai eficient împotriva acestor blesteme transmisibile este Taina Sfintei Spovedanii facută atât de părinti, cât si de copii dar și citirea rugăciunii celei mari de dezlegare asupra întregii familii. Faceți un ritual de împăcare la mormântul celui care v-a blestemat .”spune Cuviosului Paisie Aghioritul
Însă, nu uitați de efectul de bumerang. Orice gând negativ trimis se întoarce, de multe ori cu mai multă putere negativă la cel ce l-a trimis. Din nefericire, toți cei care atunci m-au blestemat, au plătit . Au plătit, nu pentru că eu aș fi întors blestemele, ci pentru că așa este legea universului. Nu poți face cuiva un rău, fără să plătești. Au plătit cu suferințe grele și cu boli incurabile. Eu, m-am vindecat, pentru că nu am urât și pentru că la un moment dat, mi-am dat seama că judec și că nu am dreptul să fac asta.
În încheiere vă spun că rugăciunea părinților îi protejează pe copii și-i poate ajuta în viață.

Nu-i blestemați pe copii și nu le doriți sau gândiți răul, indiferent cât de mult v-ar supăra. Copiii, sunt copii. Nu-i „blestemați” dorindu-le răul, căci se pare că se și întâmplă.
Fragment din cartea „Printre infinituri”- Silvia Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu