luni, 8 martie 2021

AM FOST - Silvia Urlih


                     Am fost copil, adolescent,

azi sunt și mamă și bunică,

am fost și plâns și mac arzând,

am fost și rău învolburat,

am fost și munte,

dar și groapă,

am fost albină și furnică,

am fost și vultur, am fost flutur

și încă am suflet curat.

 

Am fost și câmp plin de ciulini

și muntele cu flori de colț,

am fost și râu învolburat

și un ocean fără-orizont,

am fost pădure cu lupi albi ,

am fost regină fără jilț,

am fost  orice mi-a fost dorința,

sunt doar un punct

pe ăst pământ.

 

Am fost un licăr,

o lucire,

o lumânare prea arzândă,

am fost copacul plin de flori

dar și livadă fără fructe,

am fost leoaică pentru fii

dar și o flacără plăpândă,

am fost, iar azi îmi sunt…

căruntul aninat la tâmple.

Silvia Urlih - 08.03.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu