duminică, 28 martie 2021

IUBIRE EU VĂ DAU ! - Silvia Urlih

M-ați răstignit

când  nu eram născut,

în cuie  zilele mi le-ați bătut pe cruce,

Eu

n-am băgat în seamă,

căci voi nu ați știut

că zilele și noptițe

spre Mine

vă vor duce.

 

Mi-ați aruncat cuvinte

și vorbe fără rost,

un hoț și-un mincinos

voi ați ales prin vot,

eu v-am iertat

căci

toate câte-au fost

v-au arătat că Eu,

trăiesc și încă POT.

 

M-ați răstignit și ieri, mă răstigniți și azi,

mă renegați,

iar Casa Mea

în cușcă-o transformați,

poate nu știți,

dar Eu

îmi sunt și printre brazi,

de-acolo vă privesc,

aveți grijă ce-mi dați.

 

Dacă îmi dați iubire, iubire Eu vă dau,

dacă cu ură-n suflet pe-aleie vă plimbați,

Eu, ura dintre riduri aș vrea cu drag s-o iau,

să nu uitați vreo clipă că toți vă sunteți frați.

 

Iubiți-vă ca frații și nu uitați vreo clipă,

că Eu vă sunt aproape, oricând mă veți chema,

durerea când vă doare, Eu vă pot fi aripă,

Eu vă iubesc pe toți, căci toți îmi sunteți stea.

Silvia Urlih - 28.03.2021

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu