luni, 1 martie 2021

SUNT MAMĂ ! - Silvia Urlih


                                         A fost un ieri

și e un azi ,

va fi și-un mâne în curând,

a fost o mamă ce mi-a dat o viață

să înot prin ea,

am fost copil,

adolescent,

m-am rătăcit adesea-n gând,

astăzi sunt mamă

și mă bucur că fiul meu

îmi este stea. 

 

Între un ieri

și între-un azi,

între un azi și într-un mâine,

am alergat printre ciulini

și printre maci am adormit,

m-am bucurat,

m-am fericit,

m-am săturat cu-n colț de pâine,

dar fericirea ce o am

e fiul

ce mi l-am dorit.

 

Ieri,

îmi eram  copil rebel,

azi,

îmi sunt mamă de copil,

ieri,

nu știam că în curând

voi asfinți pe drumul vieții,

ieri

nu știam că viața mea

va fi legată de-un fitil,

că lumânarea se va stinge,

ascunsă sub umbrela ceții.

Silvia Urlih - 01.03.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu