luni, 15 martie 2021

SĂRMANĂ VIAȚĂ CUM TE-AI DUS - Silvia Urlih


                                         Cu sus-n jos, cu josu-n sus,

ca-ntr-o oglindă ne privim,

din rădăcină-n rădăcină

ne ducem viața spre apus,

sămânț-am fost,

copaci ne suntem,

sămânță  pe pământ sădim,

spunem abia la senectute,

ce-n viață am avut de spus.

 

Sărmană viață cum te-ai dus,

precum un fum de la țigară,

pare că ieri eram copil,

astăzi am ghiocei la tâmple,

pare că ieri eram la sân,

iar mama-n gând mi-a spus :

hai zboară !

cu zboru-n zbor m-am întrecut

căci nu știam ce-o să se-ntâmple.

 

Oglinda ce-am bătut-o-n gridă

și astăzi îmi zâmbește blând,

pașii ce i-am uitat în crâng

mă cheamă-n zori de dimineață,

mă uit la mine și-n trecut,

revăd o fată tremurând,

era un tremur nefiresc,

mă însoțeam

cu mine-n viață.

Silvia Urlih - 15.03.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu