luni, 6 septembrie 2021

Voucher spre viață 1 - Silvia Urlih


 

Înainte de a-mi judeca viața sau alegerile, pune-te în locul meu, parcurge calea pe care am mers eu, trăiește durerea mea, îndoielile mele, râsul și plânsul meu...!!! Parcurge anii pe care i-am parcurs eu , împiedică-te unde m-am impiedicat eu, cazi acolo unde am căzut eu și apoi ridică-te, cum am făcut-o eu...!!!  dacă eu am reușit să mă ridic de zeci de ori, vei reuși și tu, doar dacă-ți dorești asta.

Mă mai poți judeca??!! 

Hai să ne vedem  fiecare dintre noi parul din ochi și nu paiul din ochii altora. Nu arunca cu piatra decât dacă ești fără de păcat.

Fiecare are propria poveste de viață . Fiecare își știe durerile, neîmplinirile sau împlinirile sale. Fiecare știe cum și-a dus crucea.

Fiecare știe să se analizeze și să conștientizeze unde, cât și când a greșit.

Hai să ne vedem fiecare de viețile noastre și să nu ne încățăm în pantofi care ne strâng sau de sunt prea mari.

fragment din cartea „ Voucher spre viață” Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu