luni, 6 septembrie 2021

PRIN MINE - by Silvia Urlih

 

Prin mine

parc-ar plânge toamna

și norii

și-ar trimite-n mine,

parcă și frunzele ce cad din nopți senine,

își caută culcuș,

ca să le fie bine,

tot în mine.

 

Prin mine

parc-ar plânge cerul,

poate că lacrimile mele cad

printre păduri,

poate că

nu-mi mai simt în mine

gerul,

poate că nu mai vreau

să flutur

prin furtuni.

 

Prin mine parcă universul curge,

poate că nu-i aud tic-tacul din zenit,

poate că  sângele din mine curge

printre poeme fără de sfârșit.

 

Prin mine

parcă iubirea se streacoară,

poate că munții

în mine îmi sunt  scut

poate că fluturii

în mine iar coboară

poate că vântul

îmi spune

să-l ascult.

 

Ce-mi spune vântul

când prin mine curge?

Ce vrea să îmi șoptească

la ureche ?

Îmi spune că

e gata,

îmi ajunge

o viață ce mi-a fost

 prea… nepereche.

Silvia Urlih - 06.09.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu