vineri, 8 octombrie 2021

AȘ VREA, DAR NU SE POATE - Silvia Urlih

Aș vrea ….

aș vrea o ploaie cu flori și imortele,

aș vrea să mă îmbrace mama

cu brazi

și cu câmpii,

aș vrea să uit

că ieri

au fost zilele mele

aș vrea să uit

de toamnele târzii.

 

Aș vrea să curgă peste mine

cu stropi de lună plină,

aș vrea să mă ascund

în macii necosiți,

aș vrea

cărările  să-mi fie

fără vină,

aș vrea

să mă-ntâlnesc

cu vechii noștri sfinți.

 

Aș vrea să mă împiedic

de-un ciot,

numit iubire,

aș vrea ca să mă doară iubirea

ce-am găsit,

aș vrea să mă îngrop

în stropi de fericire,

aș vrea să-i dau binețe,

să-i spun :

bine-ai venit !

 

Aș vrea să mă-nvelesc

cu grâul

copt în vatră,

aș vrea să-mi fiu o pâine

încă netăiată,

aș vrea să nu aud

cum câinii-n zori mă latră,

aș vrea…

dar ce vreau eu,

nu va fi niciodată.

Silvia Urlih - 08.10.2021

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu