miercuri, 13 octombrie 2021

Doar gânduri 14 - Silvia Urlih


 

Ți s-a întâmplat vreodată să vrei să dai timpul înapoi ,să ți se pară că visul tău nu se mai poate realiza , să vrei să pleci şi să începi o nouă viaţă ? Sunt sigură că da.

Visul tău se poate realiza dacă nu renunți la el. Timpul înapoi nu-l mai poți întoarce, deci să nu-ți pară rău că a trecut. Ce ai făcut ieri, ai făcut pentrucă că așa ai simțit că trebuie să faci în momentul respectiv. La ce bun regretele ? Ce-I făcut, e bun făcut. Încearcă să te reechilibrezi, să te împaci cu tine și cu sufletul tău, dorește-ți, visează  și lasă lucrurile să curgă cum vor ele.

Mă întrebam uneori dacă pot să aduc înapoi ziua care tocmai a trecut , pentru că mi-am dat seama că am greşit undeva , dar după , mi-am dat seama că din greşeală trebuie să învăţ. Mi-am dat seama că repetând iar și iar aceeași greșeală mă rătăcesc, pierzându-mi demnitatea, calitatea de OM.

Mi-a spus cineva că dacă visele pier , piere şi persoana care are visele , iar eu zâmbind, i-am spus că visele nu au cum să piară ci pot doar să se ascundă adânc în suflet şi să fie înlocuite de pesimism , dar visele nu vor dispărea niciodată .

Nu-ți poți realiza visul decât dacă nu renunți la el. VISEAZĂ cu sufletul !

fragment din cartea „Doar gânduri” - Silvia Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu