duminică, 31 octombrie 2021

DOAR CREDINȚA NE MAI ȚINE - Silvia Urlih


 

Foaie verde și-un trifoi,

nu e unul, nu sunt doi,

sunt o sleahtă de mândroi

care ne tot fac pe noi.

 

Ei se fac că ne conduc,

eu nu știu unde mă duc,

frunză veștedă de nuc,

ce se-ntâmplă, e un truc?

 

Floare albă de mălin,

nu mai știu cui să mă-nchin,

văd că viața ne e chin,

chinul, cum să mi-l alin ?

 

Ne conduc scursuri de neam,

nu mai știu cum îmi eram,

privesc viața doar prin geam

și mă simt frunză pe ram.

 

Doamne, fii cu noi acum,

iartă-ne că suntem scrum,

noi n-am vrut să ne fim fum,

nu vrem să fim neica-n drum.

 

Dă-ne Doamne ce-i mai bine

iartă-ne, suntem cu Tine

doar credința ne mai ține

durerea să ne-o aline.

Silvia Urlih 28.10.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu