duminică, 10 octombrie 2021

VREAU SĂ FUG PE –O STEA - Silvia Urlih

Opriți mersul planetei,

că eu m-am săturat,

vreau să cobor din ea,

dar,

unde să mă duc,

ne speriem de febră,

sau de un strănutat,

aș vrea să mă ascund,

poate în cuib de cuc.

 

Ne speriem de tuse,

ca de-un dușman temut,

ne intră frica-n oase,

ne speriem

de-o gripă,

ne-ascundem printre măști,

ne temem de-un sărut,

ne temem și de noi iar frica,

ne rupe din aripă.

 

Opriți mersul planetei,

deja este prea mult,

eu o să evadez

în raiul meu ascuns,

prea multe informații,

nu vreau

să mai ascult,

prea multe întrebări

ce n-au nici un răspuns.

 

Opriți mersul planetei, vreau să cobor din ea,

vreau să m-ascund oriunde, dar nu mai vreau aici,

vreau să-mi clădesc o casă acolo, sus pe stea

vreau ca să uit de toate, vreau să m-ascund de bici.

 Silvia Urlih - 10.10.2021

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu