marți, 6 iunie 2017

M-ADUN DIN MINE ȘI RENASC ! - Silvia Urlih

M-adună munții din genunchi
și mă sădesc din nou
ca vârf,
mi-adună pietrele pierdute,
m-adună-n stâncă de mărgean,
îmi spală fruntea cu cer verde,
îmi spală cu izvor
genunchii,
m-adună cerul iar în munte,
m-adun în munte,
mă adun.

M-adun în val
ca valul mării și mă ridic
pe val de mare,
înnod cu un minut prezent,
tic-tacul stins al timpului,
înnod secundele în timp
iar timpu-l cos
cu-n lan de maci,
m-adună cerul în cer verde,
m-adun cu timpul,
mă adun.

M-adun din vânt,
cu gându-n mine,
răstorn izvorul în ulcior,
mă-mpreunez cu-albastrul lunii,
cu luna mă-nfășor în gând,
marea mă spală de regrete,
nisipul
mă ascunde-n el,
cu verde crud și plin de viață
m-adun din mine

și renasc .
Silvia Urlih 06.06.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu