sâmbătă, 3 iunie 2017

TE SUN DE VEACURI, NU RENUNȚ ! Silvia Urlih

Alo !
Sunt eu,
m-auzi tu, soartă?
Te sun în fiecare seară,
ridică receptorul , soartă,
ascultă-mă,
sunt eu,
sunt umbra ta!
Te sun din receptorul vieţii mele,
sunt glăsuirea ta,
te sun în fiecare seară,
adorm
tot aşteptând să îmi răspunzi!


Alo!
Sunt eu,
mai eşti la capătul de fir?
Te rog răspunde,
spune și tu ceva !
Mi se aprinde receptoru-n pumn,
se-ncinge glăsuirea-n fir,
sunt eu,
o voce fără nume,
te sun din receptorul sufletului meu,
speram că
firul vieții mele este legat
la telefonul tău.

Alo !
Sunt doar un glas
fără de voce ?
Sunt doar o voce
fără glas ?
De ce doar uneori nu îmi răspunzi,
de ce-mi dai ton de ocupat ?
O să aștept până-n apus de drum,
răspunde-mi soartă, nu fi indiferentă,
de ce nu îmi răspunzi ?
Sunt Eu, sunt glasul tău,
te sun de veacuri,
nu renunț!


 Silvia Urlih 03.06.2017

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu