luni, 27 august 2018

CĂRĂRILE VIEȚII - Silvia Urlih


Mi-e privirea coborâtă
spre cărările
din codri,
privește poteca-ngustă,
caută
pașii ce-au mers,
gându-mi bântuie pe drum,
se anină-n vârf de cedri,
scriu cu pana gândului,
pagini albe,
vers cu vers.

Verdele,
pieptu-mi apasă,
simt că aer nu respir,
codrii mă îmbracă-n frunză,
frunza
parcă mi-e izvor,
împletesc raze de soare,
pasul,
parcă mi-este fir,
fir cu fir adun în palme,
zile
ce mi-au fost covor.

Pe covorul ce-am călcat,
umbra vremii
îmi e far,
urma pașilor îmi este
viața
ce-am trăit o vreme,
am scris
urmă după urmă
și le-am adunat în car…
mi-e privirea coborâtă 
spre  rănirile
din palme.

Cărări…
multe cărări ne duc spre viață,
sau spre moarte,
viața,
așa cum este ea,
cu urcușuri și coborâșuri,
cu drumuri netede
sau cu multe,
foarte multe
labirinturi.
Silvia Urlih 27.08.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu